Skiiit utveckligsamtal!

Idag så vakande jag kl 6 av att larmet ringde klev
upp kanske halv 7 gjorde mig iordning och fick skjuts till skolan.
hade hemkunskap och då vart de ju mjölkrig som vanligt ;)
fick sluta lite tidigare ifrån den eftersom jag skulle på utveckligsamtal
som gick så dåligt så jag fattar inte ens vad som hände när jag sprang därifärifrån...
orkade inte vara kvar på skolan då så jag sket i engelskan och drog hem ist.
efter lunchen åkte jag tillbaka till skolan och gick dom sista lektionerna.
Sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och mamma ska precis
åka till edsbyn och skriva brov så de blir att vara barnvakt.
sen kommer förhoppningsvis Adam hit :)

pussssss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0