Hej allihopa

Idag vaknade jag vid kanske halv 11.
Duschade hann bara komma ut ur duschen
så ringde pappa och sa att jag skulle komma ner till han,
drog på mig kläder satt upp håret och cykla i full fart ner till han.
när jag kom dit så låg det en mobil där !
jag blev så jävla glad.
jag skulle ju igentligen få den till konfan men fick den lite tidigare.
tack; farmor, farfar, pappa och evis!
jag stannade där i kanske en timme sen cyklade jag hem
och nu sitter jag här (:

vid halv 4 kanske, kommer lillemor hit och hämtar mig
sen ska jag vara barnvakt åt mina sötungar melvin och melina.
Askalas !
men ni får ha det så bra, kanske slänger in ett inlägg senare (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0