Dags att börja om!

Hej, Tänkte börja blogga på riktigt igen, inte bara lägga ut tävlingar! haha, blev så himla sugen. Hoppas att ni kommer tycka att det blir intressant! kommer självklart fortsätta länka tävlingar! :)
Iaf skulle jag äta lunch och tänkte testa Nutrilett Hot & cold Premium Mocca, Ska smaka som kaffe mocca ungefär (Jag försöker få en snygg sommar kropp). Så jag gjorde iordning det och smakade. Blääääää! var det äckligaste jag någonsin druckit. Smakade vatten blandat med mjöl med smak av kaffe mocca! Nej uffa, det ska jag aldrig dricka igen, och jag rekomenderar den verkligen inte!
Så istället gjorde jag min superdupergoda smoothie med hallon, blåbär, banan, naturell yoghurt och honung! Mycket godare! Drack den medans jag läste igenom Sofi's Mode!

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0